Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,
Το 26ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά σας προσκαλεί στην καλοκαιρινή γιορτή με θέμα «Τόσα Καλοκαίρια!». Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας θα μας ταξιδέψουν μέσα από τραγούδια, χορούς, παιχνίδια και όμορφες καλοκαιρινές αναμνήσεις, σε μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα και συγκίνηση.
Σας περιμένουμε όλους Πέμπτη 11 Ιουνίου στις 20:00 για να γιορτάσουμε μαζί το κλείσιμο μιας όμορφης σχολικής χρονιάς και να υποδεχτούμε το καλοκαίρι!
