Παιχνίδια σε Scratch

Κατά την ενασχόλησή μας με το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch οι μαθητές της Πέμπτης (Ε) και της Έκτης (ΣΤ) τάξης υλοποίησαν μία σειρά ασκήσεων, αυξανόμενης δυσκολίας, με τελικό σκοπό την δημιουργία ενός απλού παιχνιδιού. Μετά το τέλος των ασκήσεων αυτών δημιουργήθηκαν τέσσερις ομάδες (2 στο πρωϊνό πρόγραμμα και 2 στο ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου) με οικειοθελή συμμετοχή μαθητών. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία των παρακάτω παιχνιδιών (προγραμμάτων).

Παιχνίδια Ολοημέρου

“The aliens”

Απαγάγετε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορείτε με το διαστημόπλοιό σας έτσι ώστε να αυξήσετε το σκορ σας. Προσοχή: Κάθε κατοικίδιο που θα απαγάγετε κατά λάθος θα σας στοιχίσει μία ζωή από τις τρεις που έχετε. Για να περάσετε το πρώτο επίπεδο πρέπει να απαγάγετε τρία (3) άτομα, το δεύτερο έξι (6) άτομα και το τρίτο δώδεκα (12) άτομα.

Παίκτες: 1
Επίπεδα: 3
Πλήκτρα: Κουμπί κενού για ενεργοποίηση ακτίνας διαστημόπλοιου.
Ο έλεγχος του διαστημικού σκάφους πραγματοποιείται με τη χρήση του ποντικιού.
Απαιτήσεις: Ύπαρξη ηχείων

Προγραμματιστές: Γεράσιμος Μ., Ίνα Μ., Μαρία Π.
Τμήμα Ολοημέρου: ΣΤ2

Κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του παιχνιδιού.


“Ηχοεμπόδια”

Προσπαθήστε να αποφύγετε τα εμπόδια κάνοντας ένα περίπατο στην πόλη.Η ταχύτητα των εμποδίων αυξάνεται με το πέρασμα του χρόνου. Πιο συγκεκριμένα μετά το πέρασμα δέκα, είκοσι και τριάντα δευτερολέπτων.

Παίκτες: 1
Απαιτήσεις: Ύπαρξη μικροφώνου

Το παιχνίδι χρησιμοποιεί το μικρόφωνο του υπολογιστή. Η ένταση που καταγράφεται από το μικρόφωνο ξεκινάει από το 0 (ησυχία) και φτάνει μέχρι το 100 (δυνατός ήχος). Όση είναι η ένταση του ήχου που λαμβάνει το μικρόφωνο τόσο ψηλά πηδάει η ανθρώπινη φιγούρα.

Προγραμματιστές: Εμμανουήλ Π., Ανδρέας Φ.
Τμήμα Ολοημέρου: Ε2

Κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του παιχνιδιού.


Παιχνίδια Πρωινού προγράμματος

“Clash in the ice”

Νικητής του παιχνιδιού είναι ο παίκτης ο οποίος θα πετύχει τα περισσότερα γκολ. Το παιχνίδι τελειώνει όταν ένας εκ των δύο παικτών βάλει 20 γκολ ή ολοκληρωθούν 100 δευτερόλεπτα παιχνιδιού.

Παίκτες: 2
Πλήκτρα πρώτου παίκτη: W, S
Πλήκτρα δεύτερου παίκτη: Πάνω & κάτω βέλος

Προγραμματιστές: Μίλτος Π., Σάββας Τ.
Τμήμα: ΣΤ2

Κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του παιχνιδιού.


“Car race”

Νικητής του παιχνιδιού είναι ο παίκτης που θα διανύσει τα περισσότερα μέτρα με το όχημά του μέσα σε 1 λεπτό (60 δευτερόλεπτα) παιχνιδιού.
Προσοχή: Όταν το αυτοκίνητο κινείται με την όπισθεν, τα μέτρα που έχετε διανύσει μειώνονται.

Παίκτες: 2
Πλήκτρα πρώτου παίκτη: W (μπροστά), S (όπισθεν), D (δεξιά) & A (αριστερά)
Πλήκτρα δεύτερου παίκτη: Πάνω, κάτω, αριστερό & δεξί βέλος

Προγραμματιστές: Κριστιάν Ρ., Ελτόν Φ.
Τμήμα: ΣΤ2

Κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του παιχνιδιού.

 

Τα παιχνίδια υλοποιήθηκαν από 15 Μαΐου έως 9 Ιουνίου 2016 κατά την διάρκεια του πρωινού (κενά και διαλείμματα) & του ολοήμερου προγράμματος (δεύτερη και τρίτη ώρα) του σχολείου με την βοήθεια του καθηγητή της Πληροφορικής, Κελαϊδή Ανδρέα.